Snow

Tuesday 14 November 2017

** When the time comes

Assalam.
Hi, lama betul tak mencoret kat sini.

Gais,
I am going to get married in a few days more.
To be exact,
3 days to go.

" 18th November 2017 "
#The18th

Alhamdulillah :')

Semoga Allah permudahkan segala urusan sebelum, sedang dan selepas majlis seterusnya memberkati dan meredhai perkahwinan aku sehingga ke akhir hayat hingga ke syurgaNya #TillJannah :)

InshaAllah aamiin.

Macam macam yg Allah bagi hadiah berliku untuk aku dapat sesuatu yg "besar" ni.
Maybe, utk penyucian dan penghapus dosa semoga melangkahnya aku ke fasa baru dengan dosa yang terampun.

InshaAllah Allahumma aamiin.

Ad rezeki nanti aku share ape yg jadi.
Doakan aku tau :')

Thanks korg <3


salam kasih, salam sayang. 
salam ukhuwah. 
wassalam
.

No comments:

Post a Comment

THANK YOU FOR DROPPING BY :)